Нові книги для вчителя природничих наук та інформатики

Габрусєв, Валерій. OC  LINUX. Навчальний практикум / В. Ю. Габрусєв. – К. : ТОВ «Редакції газет природничо-математичного циклу», 2012. – 120 с. (Бібліотека «Шкільного світу»).

   Вільнопоширюване програмне забезпечення – це не лише економія коштів користувача, а й зручна робота з сучасним програмним забезпеченням, що має якісну сервісну підтримку. Саме про функції та прийоми роботи з операційною системою Linux й йдеться у публікації. Крім теоретичних відомостей, потрібних для користувача, подано низку практичних робіт та тести для перевірки засвоєних знань.

 

 Руденко, Віктор. Сучасні підходи до вивчення інформатики : Методичні рекомендації для вчителя / В.Д. Руденко, Н.І. Самойленко, Л.П. Семко; За ред. В. Лапінського. – К.: Шкільний світ, 2012. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

 Збірник містить рекомендації щодо вивчення базового курсу інформатики в класах інформаційно-технологічного профілю. Розглянуто теоретичні питання та практичні поради на допомогу вивчення основних тем шкільної інформатики, зокрема, засобів обробки текстових документів, баз даних, основ алгоритмізації та програмування… 

 

Сценарії до тижня інформатики / Упоряд. О. О. Бодрик. – К.: Шкільний світ, 2011. – 104 с.

   Збірник містить методичні рекомендації щодо проведення позакласної роботи з інформаційних технологій, сценарії ігрових програм, позакласних заходів та вікторин з інформатики для 5 – 11-х класів. Пропоновані матеріали можна використати для проведення позакласних заходів, для актуалізації опорних знань з предметної галузі, як один із видів домашнього завдання. 

 

Задніпрянець, Ірина. Сучасні технології у викладанні фізики / І.І. Задніпрянець; Упоряд. Л. Хольвінська. – К. : Шкільний світ, 2011. – 128 с. - (Бібліотека «Шкільного світу»).

  У книзі подано методичні матеріали з питань застосування сучасних технологій навчання в навчально-виховному процесі з фізики порівняно з традиційною класно-урочною системою навчання. Посібник містить глосарій до кожної частини й тест, а також приклади застосування окремих технологій та їх елементів на уроках фізики.

 

 


                                                      Повернутися назад